HTML

MR Ibolya

Az életem és a Mária Rádió történései

Szerzők

Címkék

Utolsó kommentek

A MÁRIA RÁDIÓ ÉS ÉN... KÖZÖTTI KAPCSOLAT VÉGE

2008.05.23. 11:15 :: mribolya

2008 május 16-án pénteken este 6 órakor megszünt az eddigi szolgálatom a Mária Rádiónál.

Ezt az önkéntes recepció vezetöi szolgálatot én mondtam fel, részben mert úgytűnik, hogy   már nem  tudtam a korábbi, általam , saját magamtól megkövetelt szinvonalon elllátni, részben pedig, mivel én itt önkéntes voltam, a jelenlegi gazdasági viszonyok mellett gondoskodnom kellett a megélhetésemről, mivel Péter sem tud már olyan mértékben támogatni, ahogyan korábban.

Nagyon nehéz szívvel hoztam meg ezt a döntést, hiszen nekem a Mária Rádió valóban az   életben maradást és az életet jelentette.

Korábban is volt már olyan blog bejegyzésem, amikor fájó szívvel említettem meg, hogy a  hallgatók nem mindig megértőek a Mária Rádióval és olyan jelentéktelen , apró hibákat  is szóvá tesznek amit ha valóban szeretik a rádiót  figyelmen kívül kellene hagyni, mert nem viszi előbbre a Rádió ügyét. Sajnos ez nem talált meghallgatásra, aki olvasta azt hitte, hogy ez az én szubjektív véleményem, pedig éppen a Mária Rádió iránti szeretetemből fakad, hogy sohasem tettem volna olyat, ami a Rádió hátrányára szolgálhatottt volna.

Természetes, hogy az olvasók nem mindig értettek egyet a blog bejegyzésemmel sem, de az is természetes, hiszen aki olvassa, különösen ha nem ismeri a belső körűlményeket akkor negatív véleményre is hajlamos. Mégis hálás vagyok mindazoknak akik olvasták esetleg kommentálták, de legfőképpen azért, hogy egyáltalán lehetőségem volt a szívem kitárni.

A továbbra is irom a blogomat, csak nem MR IBOLYA, hanem dr Kiss Ibolya néven, és tartalmát tekintve is változni fog. Kérem fogadják azt is olyan szeretettel, mint ezt.

SZERETETTEL BÚCSÚZIK MR IBOLYA

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mribolya.blog.hu/api/trackback/id/tr84483728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása