HTML

MR Ibolya

Az életem és a Mária Rádió történései

Szerzők

Címkék

Utolsó kommentek

Egy vasárnapom a Mária Rádióban

2007.08.26. 12:26 :: mribolya

Mindennap élmény számomra, ha a rádióban szolgálatot teljesíthetek, de különös nap a vasárnap. Nemcsak azért, mert az Úr parancsa, hogy a hetedik napot pedig megszenteld, ez nekem minden vasárnap valósságá válik. Ilyenkor néha nemcsak recepciós feledatokat láthatok el, hanem rámbizzák az imádság körüli technikusi feladatokat és ritkán nemcsak hallgathatom a szentmisét, hanem az ügyeletes technikusnak olykor segíthetek a közvetítés fogadásában is. Nagyon szeretem a vasárnapi zsolozsmákat, különösen az olvasmányos imaórát, hiszen akkor a TE DEUM-mal én is dicsőithetem az Urat!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mribolya.blog.hu/api/trackback/id/tr51149280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fabian Jozsef 2007.08.29. 15:43:45

Csodás a blog!
Gratulálok!
Fábián J.

István atya · http://www.mocsa.plebania.net 2007.09.07. 21:02:06

Drága Ibolyka!
Talán segít egy kicsit az imák válogatásánál ez a kis "imagyüjtemény."
Lelőhely: nyusziatya.blog.hu/
Szeretetel.
István atya:)
süti beállítások módosítása